Wednesday, December 12, 2012

kene buat karangan 'Perihal diri saya'

assalamualaikum, wazzup wazzup *sambil tangan sapu bahu. hehehe :P

kurang sebulan lagi aku nak melanjutkan pelajaran ke kuala lumpur metropolitan. hehehe. memandang aku sambung belajar kat sane so dah berbakul bakul wasiat yang dikirimkan sebagai ingatan kepada aku. huhhh --' . dah dah tutup bab wasiat. yang aku pening sekarang ni nak kene buat karangan untuk encik mara. haishhh nak cite pasal diri sendiri pon susah aku ni. banyak sangat kot aku nak cite dalam karangan tu nt. hahaha. kalau pihak mara nak video kan senang sikit aku nak story mory siap skali dengan gaya. hahaha. err memandangkan aku tadek idea nak buat karangan so aku pon mintak contoh karangan dari cousin aku then aku ubah sikit sikit je. hehehe. so akhir kata, happy writing AIN! caiyok caiyok! hahaha



sincerely, Fendi's daughter

No comments:

Post a Comment