Friday, July 1, 2011

aduhh renduu gile laaa :\

OMG ! how do i live without ..


1. mummy. daddy. abg alip. nina
    mum : my unlimited mentor
    dad  : my super power hero 
    abg alip : my heroo
    nina     :  my heroin ( not really sebenarnye ) HAHA 


2. sanak sedare 
 kalo laa tadek sanak sedare tak best laa, mcm mane nak buat jejak kaseh mcm org laen an,  lagi satu bile time raye, tak bole laa nak collect byk duet raye. HAHA ! tu laa function sanak sedare. tapi sebenarnye sedare ney penting sebab tanpe mereka2 ney, tak gempak hari2 kite :)


3. eg. minah. ekin. fuzah. siti. syera.
bile tibe semester break, aku tak sabar tggu mereka2 ney pulang ke kuantan tanah airku. HAHA. bole hangout, pastu snap gambar together and the most important thig yang akan dilakukan adalah gossiping. i love korang sume .

4. mimi. nabila
bile mimi pegi camping, renduu gile kat dye. HAHA ! besok da laaa sekolah ade larian satu malaysia pastu ade sports . 1 pelajar 1 sukan. tapi da plan tak nak pegi laa sebab tadek geng laa. nabila plak da konpem2 tak hadir, kalo dtg msti aku solo jee. huh ! tak tau laa nak buat ape so better tak pegi. kalo mimi ngn nabila tadek, tak tau laa aku mcm mane kat sekolah, msti baek gile kot, HAHA :D

5. cikgu-cikgu. 
tanpe cikgu macam mane aku nak berjaye, so cikgu lahh sumber inspirasi aku. tapi an ade satu hari ney an tetibe aku touching ngn sorg ckgu........... sabo je lahh, it's okey, ain kan tabah. HAHA . btw, terima kaseh cikgu atas segala ilmu yang dicurahkan.

6. kawan-kawan di al-battani dan al-khawarizmi
well di smksm aku jumpe ramai kawan2 baru dan kawan2 lame. HAHA. aku dpt kumpul byk kwn laa, syok lahh. dan aku juga dapat byk pesaing yang perlu dikalahkan, antarenye ecah dan suga sbb aku nak pegi study oversea dgn emma. HAHA.

7. kawan-kawan kat lower six.
well i hate when they call me 'kakak'. HAHA. eeeiii nampak mcm tue sgt an ? ohh tidak ! i don't like it. aku tue tahun je, kalo kire bulan, ntah2 tak sampai 12 bulan. kite panggil name dah lahh an ? .




btw saye pon tak tau ape yang saye karutkan ini. maafkan saye, contengan ini hanya sekadar mengisi mase lapang saye, tak tau nak conteng ape, bile mimi tadek baru dapat idea. HEEE :)

    
    
  

No comments:

Post a Comment