Saturday, July 2, 2011

tingkatan enam :D

assalamualaikum !

bile cakap pasal tingkatan, saye maseh teringat mase dulu-dulu. bile cikgu tanye sape tak nak masok form 6. i'm the one yang akan angkat tangan. mase tu ade sorang cikgu ney cakap, kalo kami masok fom 6 dye tak nak tego. HAHA :D . oleh sebab itu, saye nak masok universitas.

well macam biase, first week adalah orientation week and as usual, saye mengantuk gile kott mase tuh. actually mase tu i'm not ready nak masok form 6 sbb kan saye angkat tgn mase ckgu tanye sape tak nak masok form 6. i still remember mase tu, aku tak nampak batang hidung geng aku pon mase masok hall utk daftar, aero plak kene balek pegi tukar baju so tggl lahh aku sorang jee. mase tu lps daftar aku terus ambek port kat tmpt bdk laki sbb aku nmpak mcm aku ade knl bdk tuh. time rehat tu baru aku nampak NABILA, perghh mase tu lega sket, ade gak mmbe time tuhh.


ohh nabila, naseb baek ade kau !

my first week masok kelas, OMG ! sangat bosan sbb aku mmg tadek hati lahh kat form 6 ney. but i try my best utk suke form 6. 'ain think positive about form 6' and finally i did it. huh ! bukan senang tau. sbb mule aku kene face ngn mages, mase tuh aku mmg tak suke dye tapi lame2 okey lahh.


second week. finally mimi masok form 6 dan itu adalah perkare yang paling aku suke. ade mimi ade lahh keceriaan. HAHA :D bile dgn mimi aku gelak jee. tadek lahh bad mood. tapi time mimi gadoh aku cabut dulu. sorry bab gadoh2 gua tak campor okey. hehe.

sape kenal mimi, tau lahh perangainye. haha

AFTER a month dekat form 6, aku dah jatuh hati lahh dgn sbjek2 dan cikgu2. haha. saye pegi check poli dan saye dpt di polisas je kos kejuruteraan awam. hmm tak suke laa kos tuhh. soryy lahh poli saye dah jatuh cinte pade form 6. harap maap sile cube lagi nanti ea. HAHA

okey lahh skip terus ke upper six lahh. hye skrg saye dah upper six and i would sit for STPM ! dan taun ney aku mimi dan nabila bole dikategorikan sbg senior kot. haha. maap lahh perasan lebih..

my classmate. 6 AL GHAZALI

dan di upper six juge, saye jumpe kawan2 baru. and the most important thing is i hate when bdk2 lower call us 'kakak' or 'abang'. eeee nmpk tue sgt an. HAHA


budak-budak lower six.

akhir kate, saye mintak maap lahh sebab merepek tak tentu pasal kat sini. tapi an, belog saye suke hati saye lahhh . heeee :D

SALAM SAYANG, AIN FENDI

No comments:

Post a Comment